Kızlar ben 38 haftalık hamileyim ama karnım 6 aylık gibi bile anca duruyor, hekimlerde kilosuna biri 3100 diyor biri 3500 diyor ama karnımı görseniz içinden o kiloda cocuk cıkması imkansız gibi duruyor. Benim gibi karnı küçük büyümeyen ama bebeğin kilosu iyi doğan var mı