MMatildaa Myyfamily bence geçmiyor ne yapsakta hepsi geçici çözümler ben o haftalarda o kazınmadan dolayi 4-5 kilo almistim 😂😂😂daha da veremedim
Myyfamily Aleffb inanın hiç yiyemiyorum gibi birşey,kahvaltıda ekmeksiz birkaç lokma akşama kadar yemiyorum ama öyle bir şişkinlik oluyorki sanki durmadan yemişim gibi,akşamları kendime sadece çorba yapıp yarım kase kadar yiyebiliyorum şişkinlik ten
Aleffb Myyfamily bu süreçte geçecek emin ol 😇 ama besinden eksik kalma Protein ve ceviz bademe ağırlık ver . Soda bende daha çok sislik yapıyordu ilk başlarda
Myyfamily Aleffb ilk çocuğumda hiç böyle değildim hamile olduğumu unutuyordum,bunda böyle olunca sanki ilk gebelikmis gibi acemilik yaşıyorum,soda kısa süreliğine rahatlatıyor,proteinleri de inşallah en kısa sürede yemeye başlarım, teşekkür ederim 🌺
Rukiyeinci94 Myyfamily 16.haftama gireceğim hala akşamları çok yemişim gibi bırak şişmeyi patlıyorum hissi var maalesef bi çözümü de yok.2.gebeliğim öncekine göre daha çok şişkinlik hissim var.
Myyfamily Rukiyeinci94 evet benimde 2. çocuğum olcak inşallah bende ilkinde hiç böyle değildim,yürüyüşe çıktım belki o rahatlatır dedim ama karnım belim her tarafa sancı vurdu eve zor çıktım,inşallah geçicidir de hepimiz rahatlariz
Rukiyeinci94 Myyfamily Yani ne yürüyüş ne de uzanmak hiç biri iyi gelmiyor gaz sancısı bastırdımı geçmek bilmiyor açıkçası.
Myyfamily MMatildaa 😀 ay evet kazinma geçmiyor da işte siskinlikten tokluk hissi var bende yiyemiyorum da 🙂