Gmzle o ağrılar yayılıyor maalesef benim ağrım dayanılmayacak kadar şiddetliydi özellikle üzünce daha çok ağrı oluyordu ama 6 ayda bir ve yılda bir muayene olmaya başladım . Rabbim hepimize sağlık sıhhat versin , Rabbimin yazdığı neyse onu yaşıyoruz . Rabbim güzelliklerle karşılaştırsın. Korktuğunuz an hasbinAllahu ve nimel vekil diyin ve üzerine düşeni yapıp dua edin . Başka türlü olmuyor uzun süredir panik atak ve hastalık hastalığı ile mücadele etmiş biriyim. Çok zor günler geçirdim … güzel düşünün her zaman 🙏🤍