Kızlar benim bat 8 haziran ama 3 gündür kahverengi lekem var dün test yaptım silik çizgi gördüm bugun kan verdim beta hcg 2 çıktı normalde gebelık yok ama daha onceden beta hcg verdiğimde yani yaklaşık 1 2 ay önce falandı o zaman 0.01 çıkmıstı şimdi 2 cıktı test yanlıs mı acaba