anonim2208 coolmom1 amin inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin🌸 ben yarın da kan vericem yükselmiş mi diye kasık bölgemde çok ağrım var
Ozlemmm3535 coolmom1 benimde bat 31 mayıstı dün testimde hayalet cizgi çıktı bugün gecikmemin 4. günü sabaha kadar regli olmazsam yarın kan vereceğim 🥲 testde kalmadı hiç elimde aşırı heyecanlıyım
Hempol coolmom1 benimde sat 6 bat 3 ya da 4 inanılmaz bel bacak ağrısı var yapmıştım ben iki üç gün önce test Predictor bozuk çıktı awoxta çıkmadı adet olurum diye bekliyorum ama ağrılar çok açıkçası özellikle bacak içi ağrısı
Papatyam--01 Hempol kuzum ben bu durumu 1 haftadır yaşıyorum hiç böyle olmam bu kadar uzun süre öncesinde hiç olmuyordum
Ozlemmm3535 coolmom1 yaptım test dün hayalet çizgi çıktı çok korkuyorum negatif görmekten o yüzden yarın direk kan vereceğim 🥹
coolmom1 @“Melek40”# Melek40 Eğer test bozuk değilse bence pozitif bu sonuç, çok güzel inşallah beklediğin sonuçtur 🌸
Melek40 coolmom1 vula life testin markası belirtilerim vardı adetim yarın yaptım bu şekilde çıktı bilmiyorum artık bekleyecez bakalım. 😍
Melek40 coolmom1 belirtilerim bel ağrısı kasık ağrısı bacak ağrısı bide çok acıkma canım benim göğüslerim de acayip şiş şuan birde
Melek40 momysss evet ilk daha önce yapmıştım ama 12 gün varken dayanamamıştım benimde bel ağrım bacak ağrım göğüs hassasiyeti çok acıkma gibi belirtilerim var
momysss anonim2208 daha önce test yapmış mıydınız benim bat 6 ama çok çok silik belkide yalancı siliktir
bebegimd7 coolmom1 Benim bat 6 ama adet öncesi yaşadığım ağrı var. Adet öncesi ağrılarım baya fazla olduğu için yoktur diye düşünüyorum
bebek_29 Papatyam--01 canım regl belirtileri bunlar zaten beyaz akıntı vs mide bulantısı ama yinede istiyorsanız kan testi yapın
Papatyam--01 bebek_29 ben böyle olmuyorum regl öncesi bir haftadır yaşıyorum bu durumu birde silik çizgi gördüm teste o yüzden de kan verceğim:)