Nur482482 6 haftalıkken bizimde kesemiz böyle fasulye gibiydi. Etrafımdakiler böyle göründüğünden erkek, kese yuvarlak olduğunda kız demişlerdi. 2 gün önce öğrendim bebeğimin erkek olduğunu🫠Şimdi çok minik daha ama sizinki de erkek sanırım 🌸sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun hayırla ve kolaylıkla 🥰