Lolo21 Sadece riskli gebelere bakılmaktadır yazdığına aldanmayın siz. Mesela benim riskli gebeliğim yok şükür. Daha dün perinatolojiye gittim. Üstelik sadece riskli gebelere bakılmaktadır yazıyordu falan. Neyse içeri girdim. Doktor ne için gelmiştiniz dedi kontrol için geldim dedim. Baktı seve seve. Detaylı ultrason oluyor yani. Hem de bedava 😂😂 Biraz devletin de ekmeğini yiyin. Paranız cebinizde kalsın hanımlaarrr