Lolo21 canım ben Ankaradayım, şehir hastanesine gitmiştim kadın doğuma, kadın doğum beni radyoloji tarafına göndermiş, oradaki sekreterlerle görüşmemi söylemişti. Sekreter benim bilgilerimi alıp, boşluk olduğunda arayacağını söylemişti ve aradılar. İstersen sen de detaylıyı nerede yaptırmak istiyorsan git konuş bilgilerini ver, randevu alamıyorum dersen yardımcı olurlar bence