merhaba arkadaşlar. tüp bebek ile hamile kaldım, geçen cumartesi doktorumuza gittik 5+3 kese gördük 10 gun sonra tekrar gel içinde bebek oluşacak mı kalp atışı duyulacak mı ona bakalım dedi. 6+4 de başka şehirde doktora gittim bebeği göremedi keseye göre 4 5 haftalık hamilesin bi sıkıntı yok haftaya gel bebeği de görürüz dedi. tüp bebek doktorumu aradım söyledim ve ultrason görüntümü yolladım cok olumsuz şeyler söyledi sağlıksız gebelik bu haftaya bi daha muayene ol yine görünmezse kürtaj ol dedi… Başına böyle bi şey gelen var mı?