Srukiye Kızlar ilk kanı sabah 8.30’da, ikinci kanı 9.30’da verdim. Birazdan yani 10.30’da son kanı vereceğim. Devlet hastanesinde yaptırıyorum. Sonuç ne zaman çıkar sizce öğle sonrasını mı beklesem yoksa yarın mı gelsem. Tecrübesi olan var mı? 🤔
Burcutku Srukiye bende dün sabah yaptırdım devlet hastanesinde baktım hala çıkmamış sonuçlar sabah e nabıza düşer diye düşünüyordum ama geç düşecek bellı ki
myangelson Srukiye öğleden sonraya çıkıyor normalde. Benim geç yapılmıştı 1 i bulmuştu bitmesi sonuclari 4 e çıkar dediler de riskli gebe oldugum için doktor bekleme git sonuçlarda riskli bir durum görürsek ararız seni diyip göndermişti
Parinas Srukiye ona o hastaneye sorsaymışsınız keşke her hastanenin yoğunluğu vs farklıdır. Ben verdiğinde öğleden sonra çıkmıştı mesela ama yoğun olan yerlerde ertesi güne kalabilir. E nabızdan kontrol edin. Ayrıca kan verirken içme süresini de düşmeniz gerekirdi. 15 dakikaya yayarak içiliyor ya 8.30 da verip 8.45e kadar içip 9.45 de verseniz daha doğru bir sonuç olurdu. Umarım arada bi değer çıkıp kafanızı karıştırmaz
Srukiye Burcutku öğleden sonra çıktı e nabızdan gördüm. Yarın gideceğim sonuç göstermek için. Cevabınız için teşekkür ederim 🍀
Burcutku Srukiye benım sonuçlar hala çıkmadı yani e nabıza düşmedi ne yapsam bilemedim çok merak ediyorum
Srukiye NoName_ 75 mg içtim. İlk dakika 77 Saat 159 Saat 55 Sonuçları yarın göstereceğim inşallah iyidir
Srukiye Parinas Parinas hastanede sordum aslında ama iki ayrı kişi farklı söyledi o sebeple buraya da bir sormak istedim. İçme şeklini de yine oradaki hemşirelerin dediğine göre ayarlamıştım umarım sorun olmaz
Kubrr_ Srukiye bende yarın yaptırmaya gideceğim ilk defa devlete gidiyorum kontrol vs hep özeldeydi nasıl memnun musunuz birde hemen isteyince yaptılar mı yoksa sizi beklettikleri oldu mu yani doktor hemen istiyor mu yoksa gün mü veriyor
Srukiye Kubrr_ ben genel olarak memnunum devletten. Genel muayeneye gittiğim zaman doktorum yaptıralım diye kendisi söyledi. Pazartesi 16.00’daydı randevum. Şeker yükleme de hemen ertesi gün yani bugün sabah gittim ve yapıldı. Yarın da sonuç göstereceğim inşallah
susaMom_ Srukiye Canım sonuçların normal görünüyor bu arada gebelik şekerin yok doktor yorumlar zaten
Parinas Srukiye hemşireler o şekilde anlattıysa doğru olabilir şimdi bişey demiim ama hep bu şekilde içecek bittikten sonra biliyordum. İnşallah değerleriniz de güzel çıkar
Srukiye susaMom_ az önce doktordan çıktım sonuçların normal, herhangi bir sorun yok dedi. Ama tabi yine de ileride herhangi bir şeker sorunu olmaması için dikkat edersin genel olarak dedi.
Blackkk Benim açlık 78 tokluk 98 çıktı kızlar yaptırmayı düşünmüyorum doktorum da iyi bir değer karar senin dedi ama bilemedim
Parinas Blackkk internetten belirtilere bakın varsa yaptırabilirsiniz. Bebeğin iri olması önden gitmesi, sizin yine aynı şekilde çok kilo almanız, aşırı susama vs bir çok belirti var onlara bi bakın bence
Srukiye NoName_ referans aralığına göre iyi sanırım. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🍀