retra ben de bodrumda’yım hepimize geçmiş olsun. öyle bir çatırtı duydum ki duvarlar ayrılıyor sandım. eşim sakinlestirmeye çalıştı ama uzun süre uyuyamadım midem kasıldı dönüp durdum yatakta. sabah uyumuşum belimle kalçam çatlayacak gibi ağrıyo şimdi de Allah beterinden korusun hepimizi
Keserhalime @1Kubra_ sakin kalmaya çalıştım ama Malesef ki gece yarısı olunca insan çok tedirgin oluyor. İyiyim şuan şükür
Catperson Çok geçmiş olsun, umarım daha iyisinizdir. Muğladayım ben de son üç haftada üç deprem yaşadık, artık sürekli uykumdan sıçrayarak uyanır oldum. Kızım da var hemen onun yanına koşmaya çalışıyorum. Artık en ufak bir kıpırtıda nabzım yükseliyor.