Keserhalime Arkadaşlar merhaba aydına ailemin yanına geldim ve az önce 6,7 lik depreme yakalandım 15 haftalık gebeyim ağzıma acı acı su geliyor korktuktan sonra çok tedirgin oldum stresten kaynaklı mı bu şekilde midemin acıması zehir gibi su tadı
Tugcender Keserhalime aşkım bodrumdayım aynı şeyler bende de var belim batıyo midem ağzımda korkudan olmuştur diye düşünüyorum ben için rahat etmezse bi görün doktora
1tosbikannesi Keserhalime milastayım bende uykudan nasıl uyandım bilmiyorum şuan benimde midem yanıyor ve belim çok ağrıyor korkudan galiba çok kötüydü ama
2bebelianne Keserhalime stresten olmuştur sakin olun çok geçmiş olsun depremzede olarak her deprem bildiriminde içimi korku sarar Maraş depremini yaşadım korkunu hissediyorum dua okuyun bolca müstakil ev varsa oraya geçin sabahı orda geçirirn korkun hafifler çok mu uzun sürdü deprem
Keserhalime @Tugcender bi daha yaşamayalım gerçekten çok kötü oldum hala devam ediyor bu midede yanla boğazda ateş ve acı su hissi
Tugcender Keserhalime ay inşallah kuzum korkudan uyuyamıyorum bi de oğlum var evde ona nasıl koşacağımı sasırdım valla hala ağrı var belimde
minigimleseruven Sizi çok iyi anlıyorum 🫶🏻 geçmiş olsun , mide yanması acı su vs durumunda bir iki yudum soğuk süt içiyorum rahatlatıyor
Hnddmr Bende Muğla merkezdeyim aynı şekilde korkudan hemen çök kapan yaptım o an sancım çok şimdi korkudan mıdır bilmiyorum :(
Buket07ali Bence korkudan vende antalyadan hissettim 36+5 haftalik hamileyim nasıl firladigimi anlamadim .bebiş sürekli kasiliyor şuan sakin kalmaya calismak lazim rabbim bir daha yaşatmasın…
Keserhalime Kızlar Malesef acile geldim ritim bozukluğu çıktı serum takılıyor hafife almamak lazımmış öyle basit bi mide yanması değil bahsettiğim şey
Keserhalime Çok geçmiş olsun kızlar hepinize benimde bi tane kızım var dedesine bıraktık aklım bi yandanda onda 😔
Keserhalime @2bebelianne__ çok şiddetli oldu ilk defa yaşadım bu durumu sizi çok iyi anlıyorum Elazığ depremini yaşadım bende ve bir çok Ege depreminide şuan serum pek fayda etmedi
2bebelianne Keserhalime sakin kalmaya çalışın panik olmak hem hiçbir işe yaramıyor hemde daha kötü ediyor insanı rabbim beterinden korusun