AysegulGokmen dolgum düşmüştü dolgu yaptırmıştım doktordan izin alıp ama sonra benim kaplamamın altı çürümüş iltihap olmuş dört gün çektim ağlıyodum ağrıdan ömrümden ömür gitti yani meğer verdikleri antibiyotik bi işe yaramayan bi antibiyotikmiş sonra kendi doktorum başka antibiyotik yazdı o beni kurtardı sonrada izin aödım kanal tedavi yapıldı dişime çok zor Allah yardımcın olsun diş ağrısı hiç bişeye benzemiyor bende işe yaramadı benimki kaplamanın altında olsuğu için ama sende yarar belki karanfil yağı sürebilirsin sirkeli suyla gargara yapabilirsin kaya tuzu varsa üstüne basabilirsin