momysss Tulaysavas1995 yok canım zamanından önce yumurtlama oldu hatta gün içinde yaptım diyemi böyle olduki acaba
Tulaysavas1995 momysss siz awox alın gene 2 gün sonra gene yapın bence yada kan verin adet geçerse bende bayramdan sonra vericem geçerse net olur zaten sizin de
momysss Hnmli umudum yok sanki testlerin jkuruma cizgisi gibi adete 4 gün var 6 gün önceye kadar cıkıyo siyolar bende belli belirsiz
Hnmli momysss awox yolsa kuruma çizgisi vermiyor ya yine de ümitlendirmek istemem ama var baya orda çizgi
momysss vilanelle bendeki beta hcg mi çok az bu testlerde ne zmaan tam koyu olur acaba tam koyuyken beta hcg kaç olabilir :/
momysss Es_momy canım bulantım benim cok erken baslıyor bi kaç gün bulantım oldu sonra birden kesildi ve eski halime döndüm 1-2 gün sonrada kanama başladı zaten hastaneye gittiğimde de beta baya düşüktü ama ben hamile gibi hissetmemekten anladım
Es_momy momysss benim adetim 3 gün geçti 1 . Gününde betam 41 çıktı ama şuan kasıklarıma ağrı giriyor hastalanacakmısım gibi ağrıyor her tarafım çok korkuyorum sabah randevum var kan vericem tekrar artış varmı diye
momysss babyshark__ Eslem2112 kızlar bugünde yaptım silikte değil:( o arada hormonlara bişi oldu heralde anlamadım valla