Elanur63_ şehir hastanesinde serhat hasüs e gidiyorum iyi bi Dr ama en son ki kontrolümde nst de sancı çıkmasına rağmen (32 haftayım )iki hafta sonra kontrole gel dedi perinatoloji acile yönlendirip serum taktırdı nst de sancı çıkınca yatış verdiler ya eve gitseydim diyorum … bi de ben daha 20. Haftalıkken pilatesi sordum sen vajinal doğum mu istiyorsun dedi sezeryan önerdi vajinal doğuma engel bi durum mu var dedim hayır dedi 🤷♀️ama şehir hastanesinin acili de doğumhsnesşndeki ebe ve nöbetçi Dr ları kötü