LadyX Kızlar selam. Bugün hastaneye gittim doktorum yemek yediğim zaman halsizleştiğim için açlık/tokluk şekerime bakmak istedi. Açken kan verdiğimde şekerim 119 çıktı, tokken kan verdiğimde 110 çıktı. Sizin değerleriniz nasıl çıkıyor?
tatlibebegim_ LadyX açlık doğruysa eğer yüksek çıkmış bence, benim şekerim vardı en fazla 98 görüyodum yüksekti toklukta 160 üzeriydi hep
Asill01 Masalceylan düşük şeker daha tehlikeli canm düşüğü yükseltmek için İnsülin yapılır ama düşüğü yükseltmek için yanında sürekli küp şeker bulundur bn yıllardır şeker hastasıyım hep düşüktü bnmde sadece küp şekeri agzıma atıp eriterek yükseltiyordum suan gebelik war şimdide düşmüor kasımdan beri İnsülin kullanıyorum düşürmek için 8haftalıkta gebeyim suan baya sıkıntı yarattı yanından şekeri eksik etme
Masalceylan LadyX yok cnm dusukde çok zorluyor beni yemekten hemen sonra elim ayağım titremeye başlıyor çok yüksek değilse şekerin korkma dusukde çok sıkıntı
Masalceylan Asill01 evet çok kötü oluyorum cnm heleki yemekten sonra elim ayağım titriyor yorgunluk çöküyor midem bulanıyor olarak fena oluyorum bi anda düşüyor şekerim
Pink29 Asill01 merhaba benım tok karna Glukoz kan degerım 64 çıkmıştı çok mu duşük acaba doktorun da bır sey demedı kaç haftadır aklıma takılıyor kahvaltıdan 1.5 saat sonra yapılmıştı kan testı
Asill01 Masalceylan hemen o durumda agzına şeker at çikolata falan hemen kana karışmıor ama küp şeker direk kana karışıyor canm hatta yemek sonrası at agzına bitane hemen kötü olmayı falan bekleme titreme uyku hali güçsüzlük görmede sıkıntı falan yapıo cok iyi biliorm o süreci allah kolaylık versin inşallah
Masalceylan Asill01 çok geçmiş olsun sanada cnm gerçekten öyle çok zorlanıyorum artık hicbisey yapasım gelmiyor
tatlibebegim_ Zeynep3434_ diyet uygulamamı söyledi uygulamaya çalıştım kendi çapımda düşmedi bende salmıştım son haftalarda aç kalıyodum 38+5de doğurdum
Asill01 Masalceylan ewt şeker bütün dengemizi altüst ediyor bebeğede sakıncalı oyuzdn dikkat etmemiz gerekiyor banada bebekte doğuştan şeker hastası olabilir oyuzdn sakın iğnelerini aksatma dedi doktorum inşallah olmaz öyle bişi bnm genetik tip 1 cnkü
Nur124 tatlibebegim_ tokluk askerlerimiz kaç çıkıyordu insülin kullandınız mı yada şekerden dolayı bir problem yaşadınız mı
tatlibebegim_ Nur124 160 200 arası çıkıyordu insülin kullanmadım bi problem yaşamadım şükür bende bebeğimde iyiydi
tatlibebegim_ Nur124 diyeti yapmaya çalıştım ama bi iki sefer 135 falan görmüştüm onda da aç kalıyodum sonra yapmadım diyet falan
Nur124 tatlibebegim_ genelde sonuçlarınız 140 üstü muydu yani bebeğinizde herhsngi bir durum oldu mu normal doğum vs olmaz diyorlar şeker durununda
tatlibebegim_ Nur124 ben normal doğum yaptım canım 38+5de kolay bi doğumum oldu kendi sancımla doğurdum