Asill01 33eda kız bebek annenin güzelliğini alırmış sivilce leke falan olurmuş erkekte tam tersi cinsiyet belli mi sizde
babyshark__ 33eda benim bata 3gun var ama gözlerimin etrafi dudakarimin etrafı sararmış sanki bu belirti olarak geciyormu
Kitapkolik660_ 33eda ben kızda çok sarardım dudaklar çıktı popo büyüdü ama gebelık varsa bile erken cinsiyet için bir ayı doldurmak gerek yüz çirkinliği için falan bir aylıktada adet gecikmesi yaşaman gerek ağızda metalik tat ilk belırtı ve herkeste olur
miniminibebek 33eda cinsiyetle alakası olmayan bi durum o kadar çirkinleştim ki bebeğim erken yüzümde sivilceler lekeler …kilolar gören kafan büyümüş boğa gibi diyor 🤦♀️
Minikeller38 Asill01 bence erkek kız fark etmiyor oğlum olacak ama karardım sivilcelendim zayıfladım bir çeşit birşey oldum gören hamile olduğumu anlamıyor yok be diyorlar eridim resmen .
reyhan03K Asill01 ben çok guzellestim herkes erkek bebek diyordu detaylida doktor kız dedi ama ben görmedim tabi bebeği bacak arası falan göstermedi ölçümleri yaptı son anda sordum cinsiyet nedir hocam diye kız dedi sadece ama içimde bir şüphe var nedense
Nisaacarr Asill01 benim bebeğim erkek çillerim arttı sivilce arada oluyor C vitamini serumu kullanıyorum baya etkisi var düzenli kullanılırsa işe yarıyor
Asill01 Minikeller38 walla bnde bilmiyorum kuzum annemler büyüklerim öyle dio hani bilimsel kanıtı warmı bilmiyorum ama internettede okumuştum googleden bakabilirsiniz hani emin değilim ama okudum öle oldugunu😊
Nursemom90 Cinsiyetle alakasını bilmiyorum ama benimde yüzüm baya soldu egzama çıktı sivilce bastı acayip birşey oldu sürekli nemlendiriyorum bana mısın demiyor
Asill01 reyhan03K walla bizimkiler hep öyle der kuzum erkekte cilt temizlenir saçlar canlanır popo belirginleşir kızda tam tersi annede leke plur sivilce olur saçlar matlaşır anne çirkinleşir falan derler ozmn annemlerin tezi sende dogrulanmış 😊
reyhan03K Asill01 dediklerinin hepsi var bende inşallah 🙏 sonradan değişen var benimde öyledir erkek olur
Asill01 Nisaacarr cilde c vitamini retinol falan yasak diye biliorm hatta bende bıraktm bgun maske yapasım wardı korktm ama tabi markası falanmı önemli onu bilmiorm gebelik için ayrı serum warmıki
Zk2 Benim ce cildim güzelleşti saçlarım parlıyor falan herkes kesin erkek dedi. 16. Haftadayız doktor kız dedi ama içimden erkekmiş gibi geliyor çözemedim 😂 hiç kız hamilelik belirtisi yok ben de 🤰🏻
Nisaacarr Asill01 ben o serumu sürekli kullanıyordum zararlı değildir diye düşünmüştüm hem C vitamini içeren meyveler yiyordum hemde serumunu sürüyordum hiç doktoruma sormadım zararlı mıdır diye gidince bi sorayım
reyhan03K Asill01 amin amin inşallah canım içime erkek doğuyor hep istiyorum da Allah biliyor 2 tane kızım var 3. De erkek olmasını Rabbim büyük
Asill01 Nisaacarr aynn bi sor cnkü gğneş kremi diş macunu koltuk altı deodantı bile gebelikte yasakmış içeriği sadece dogal olan kimyasal içeriği olmayan gerekiyormuş sor canm gidince iyice