Zeynepkarip bende 13. Haftada sordum hocam kızmayın ama ben hissediyorum uzun aralıklarla dedim. O da göbeğinde yağlanma yok kese de ön tarafta cok normal bekliyordum bunu demeni zaten dedi. Sonra cok nadir hissettim bir de bagırsaktır vs diye cok yormadım kayma gibi hissediyordum simdi pıtır pıtır vuruyor güçlü. 13 haftaya göre güçlü yani 💕