Nurellaaaaaaa1212 edabolukbasi3- şdlfpflfş diyemiyorum sus lclfpflf bi netleşsin var ya çalmazsam kapını
Miniginannesiiii1111 Nurellaaaaaaa1212 16+5 arada az hissediyorum ikinci gebelik kiloda var bakalım 🙃
Rusapolat Nurellaaaaaaa1212 yaaa 🥹 çok sevindim senin adına 🦋 bende içimde hareket edince hissediyorum henüz tekme hissetmek nasip olmadı 😂🫶🏻
Nurellaaaaaaa1212 Rusapolat evet bende bi gurultu vardı hep kasığımda bugün bi çat diye indirdi valla 💕😂
annesininincitanesi Nurellaaaaaaa1212 Ben de çok erken hissettim kuzum bağırsak hareketi değilmiş şu an bunu yazarken bile kıpır kıpır hissediyorum kızımı Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 💝🌸
Ervaa2534 Ya bende aynı haftayım hep sırt üstü uzanıyorum hissedeyim diye hala tam hissedemedim bazen sertleşme oluyor bende artık hissetmek istiyorum
annesininincitanesi Nurellaaaaaaa1212 Şu an 18+0 ama hareketleri ilk 14+6 ve 15+1’de belirgin hissettim randevumuz vardı doktora sordum acaba genişlemeyi veya bağırsağı mı hissediyorum diye. O da hem kilom az hem de rahmim öne doğru olduğu için hissettiğim kıpırtıların kızımın hareketleri olduğunu söyledi. Zaten ultrasonda da zıp zıp döndüğünü görüyoruz her seferinde 😍
Ervaa2534 Nurellaaaaaaa1212 3. Gebelik yaşayan bi kızım var ama ilk gebelikte 36 haftaya kadar ilerledik sonra kaybettim bebeğimi yani galiba anlamıyorum hareket mi bağırsakmı diye