Mariam2 momysss var ama testlerde erken yapıyoruz acaba diye bisru para harcadım ama bunu ogrnmedik ki bu testler küçük beta yakalior 1.30 2.30 ama bu gebelik işaret değil ayirca beyaz çizgi ve gimsi Renk olmiyan negatif
Cokistersengelerbence momysss birinde çıkıp diğerinde çıkmayınca bozuluyor insan😀 hayırlısı olsun inşallah
Cokistersengelerbence momysss artımed meşhur zaten. İnşallah doğrudur sonuç da hamilesindir 🥰 bende bu sabah yaptım tekrar ama birşey yok.
momysss Cokistersengelerbence ayy yok ya olsa cıkardı bu testler 10 mg ölçüyo artık okadar küçük değerde olurdu idrarda illaki saldım artık ya almıcam test yapmıcamda gözüm silik çizgi ararken şaşı oldu resmen🤣
Cokistersengelerbence momysss hakkımızda hayırlısı olsun inşallah. Doğru zamanda sağlıklı bebişler nasip olsun hepimize 🥰