momysss Cokistersengelerbence kuruma cizgisi şeffaf oluyormus betada pembe sen yakından görüyorsun ayırt edersin bence
Cokistersengelerbence Supermom488 kuruma çizgisidir belki de. Çünkü sabah ilk 5 dakikada yoktu öğleden sonra 2 de bakabildim o zaman şok oldum.
Mariam2 momysss var ama testlerde erken yapıyoruz acaba diye bisru para harcadım ama bunu ogrnmedik ki bu testler küçük beta yakalior 1.30 2.30 ama bu gebelik işaret değil ayirca beyaz çizgi ve gimsi Renk olmiyan negatif
Cokistersengelerbence momysss yok yok kaset test. Ovülasyon almıştım yanında 6 tane de gebelik testi vardı.
Cokistersengelerbence momysss bat 11 Haziran. Sabah evden çıkarken öylesine yaptım hemen baktım birşey göremeyince gittim. 2 de eve geldim gözüm takıldı bakayım dedim. Çizgi gördüm. Ama kuruma da olabilir emin değilim.
Cokistersengelerbence Cokistersengelerbence hatta şu an idrara sıkışmayı bekliyorum awox var onu yapıcam.
momysss Cokistersengelerbence aynen uzun süre beklemiş olsun idrarın yoğunluğu artsın banada haber var bendede var avox aksama falan yaparım sanırım