GirlandBoy_Mom ben on gün içindeki ikinci kontrole gittiğimde NST de kontrol oluyor ücret ödemiyorum mesela ücretsiz kontrolümden sonra iki gün sonra tekrar gitmem gerekti sadece 50 TL katkı payı aldılar ama doktorun kendisi ücretsiz olarak yönlendirdi belki ondan dolayı olabilir