GirlandBoy_Mom Kızlar 10 gün ücretsiz hakkımız varya muayene için nst için de öylemi yoksa her gittiğimizde ücret mi ödüyoruz?
Parinas GirlandBoy_Mom bulunduğum şehirde 2 tane özel hastane var. Biri nst için ayrı ödeme istiyor biri istemiyor. Hastaneden hastaneye değişiyor olabilir. Ama önceki 2 hamileliğimde hiç ödeme yapmadım
GirlandBoy_Mom AnayimBenAna_ evet canım onun ücreti ayrı her gittiğimizde ücret mi vericez hani ben yarın gidicem bide haftaya salı gidicem uçağa binicem o yüzden rapor almam gerek bunun için nst de ister sanırım yani 1 hafta içinde 2 kez nst ücreti vermiş olucam sanırım
Parinas GirlandBoy_Mom ciddi misiniz. Burda nst ye ayrı ücret alan bi hastane var. Muayene 1200 nst 160. Benim gittiğim hastane onu bile almıyor. Sizin hastane abartmış
deletedmom43191 GirlandBoy_Mom ne kadar ödeniyor nst ben gebeliklerimde 2 farklı özele.gitmistim nst ücreti alinmiyordu
Faziletsolak GirlandBoy_Mom aynen öyle bende gebelik şekeri var yakın takip istedi haftada 2 kere nst ye girmem gerekiyor Allah yardımcımız olsun
hhaziran GirlandBoy_Mom her hastane farklı olabilir, arkadaşım 2 haftalık muayene süresini 10 güne düşürmüştü 4 gün için tekrar hem nst, hem muayene ücreti ödememek adına
GirlandBoy_Mom hhaziran her hastane farklı evet ben özel pendik yüzyıla gidiyorum işte yarın gidicsm nst başlar diye tahmin ediyorum haftaya salı günü gitmem gerek bide rapor işim var tekrar nst istenirse bi daha ücret ödemem saçma olur yani
sadbut GirlandBoy_Mom aynen benim de böyle oldu cuma günü kontrole gittim ücret ödedim diğer hafta perşembe günü kontrole gittim ücretsiz ikisindede nstye baglandım cumartesi rapor icin gittiğimde sadece 50 tl aldılar hem nst hemde muayene icin
GirlandBoy_Mom AnayimBenAna_ bence de alınmamalı kuzum yani bizim burda 570 lira muayene ücreti 1700 lira sen düşün
hhaziran GirlandBoy_Mom sizin hastane fazla alıyormuuşş 🤯 ben geçen hafta %30 indirimle 50 tl ödedim, indirimsiz haliyle bile fazlaymış sizinki