Glsahe Genelde hep yaramaz oluyorlar evet ama 1 tane akıllı da tanıyorum 😂😂 Şahsen benim seçtiğim isme de çok yaramaz olur diyorlar ama hiççç umursamıyorum. Eşim psikolog, onun güzel bir yorumu var sizinle de paylaşayım. Bence bebek isminden etkilenmiyor ama belirli isimleri seçen aile profilleri birbirine benzer olduğu için çocuk yetiştirme tarzları da benziyor, bu sebeple de benzer karakterde çocuklar olabiliyorlar diyor. Bana çok mantıklı geliyor bu yorumu 🙏🏼