Glsahe Efe ismindeki çocuklar çok yaramaz oluyor diyorlar doğru mu? 🙄 Erol Efe düşünüyoruz oğlumun adını 👼🏻
YavruKurtveAnnesi Glsahe Efe ismi baya yaygın çevremizde olmadığını düşünmüyorum 😁 bir kaç tane var aralarında bir tanesi çok akıllı maşallah, adı Umut Efe ☺️
myangelson Glsahe yeğenim 6 aylık şuan ama bebekliginden beri çok fena sürekli çığlık atıyor evin içinde 😅 abisi çok sakindi. suanlik böyle devam ediyor bakalım buyudukce nasıl olur 😅
Glsahe History5 😒 teşekkür ederim cevap için 🌸 tek isimli mi acaba? bana efeler yaramaz oluyor diyenlere yanında Erol’da olacak dengeler belki diyorum da 😃
hhaziran Glsahe çevremde 2 tane efe var biri çift isimli, biri tek isimli ikiside birbirinden beter 😮💨
Parinas Glsahe Erol efe amcamın oğlu var 5 yaşında henüz. Erol da kayınpederin adı diye vermişler adam aşırı sakin ama torunu fenaa😀efe ismiyle de seslenmeyip sadece Erol diyorlar aslında ama yine de alıyor demekki huyunu
Glsahe Aman Allahım 🙈 her birinize teşekkür ederim cevaplar için benimde tanıdığım bir efe vardı ama sakin bir çocuktu istisnalar kaideyi bozmaz bu olsa gerek 🤷🏻♀️
Parinas Glsahe belki 10dan fazla efe görmüşümdür farklı yaş grubundan. Hepsi kabına sığmayan çocuklardı 🙈
2melekannesi_ Glsahe efeler gerçekten bir tık fazla hareketli oluyor efe isminde çok öğrencim oldu ama hepsi de kıpır kıpır yaramaz demiyim ama çok hareketliydi🤭