Gebeyim 33 haftalık kızımı bekliyorum lekem yok şükür kanama falanda yaşamadım ama ağrılı sızılı bir hamilelik geçiyorum.. oğlumda böyle değildi çok rahattı ilk gebeliğim 😣 Akıntımız var normalmiş bi sorun yok enfeksiyon falan değil yani zaten olsa kokuda olur akıntı ile beraber bizde yok 🙏🏻🙏🏻