Gebeyim Hanimlar koz cocuklarda annede lekelenmeler olur diyolar yuzde falan sizce dogrumu 13 haftalik oldum bide bir aydir cok akintim var afedersiniz doktor biaeyde demedi aslinda iltihap olsaydi falan gunde iki defa ic camasiri degiatirmek zorunda kaliyorum bu yuzden
Gizemkcayir Gebeyim benimde kızım olacak 24 haftalık ama Allah’a şükür lekelenme olmadı yüzümde bana biraz hurafe geliyor öyle şeyler Enfeksiyonunuz olabilir akıntı normal hormonal değişimler oluyor sonuçta
Dnzcngz Gebeyim 32+3 haftalık hamileyim. Kızım olacak ama yüzümde ne lekelenme ne sivilcelenme hiçbir şey olmadı. Değişiklik yok yani 😌
Esleminannesii Gebeyim 36 haftalığım canım 1 kere yüzümde sivilce çıktı ama normal oda arada bir çıkıyor herkeste yüzümde de leke olmadı tam tersi çok guzellestim saçlarım gurlesti ve asla dökülmüyor keşke hep böyle kalsa 😂
Gebeyim Gizemkcayir doktorada gittim aslinda ama ultrasyonda cikardi diue demedim doktora da bazilarids normal diyo
Melike26 Gebeyim enfeksiyon ultrasonda çıkmaz tahlilde çıkar. Koku yoksa normaldir. Ancak kaşıntıyla birlikte koku da varsa doktorunla görüşüp tahlil yaptırabilirsin 24 haftalık oldum bende de leke olmadı şükür daha
Aysktr Gebeyim Hiç basıma gelmedi tersine daha bi başka güzelleşti cildim benim tüylerm falan azaldı sadece saçlarım ve kaslarım dökülüyo ondanda kestirdim kurtuldum🙂 Akıntı olayı bende de oluyordu ben ne olur ne olmaz ne kadar dikkat etsemde enfeksiyon olurum korkusundan günlük pedi ihmal etmedim
Ayshrdll Gebeyim bende de olmadı 34+6 haftalığız.. Yaz bebekleri için duymuştum bende onu. Yazın hamilelik geçirenlerde lekelenme oluyormuş.
Ozlemsvr Gebeyim bende var son aylara doğru böyle birun ve ağız cevremde böyle sivilce leke gibi kırmızılıklar var..
Cigdem1010 Ozlemsvr ya bende de var onlardan işte ama tetenoz aşısı olduktan sonra cıktı acaba onun etkisi mi ki
Nida13 Ozlemsvr aynısı aynı yerlerde bende de cıktı canım doktora dedin mi nasil gecircez bunlar çok moralim bozuk ☹
Burcumom Gebeyim canım lekelenme genelde yaz dönemlerinde olur kış döneminde olmaz doktorunada sorabilirsin aynı seyi söyleyecektir, akıntına gelincede kokulu ve kaşıntı yapıyorsa doktoruna muhakkak söylemelisin enfeksiyon kapmış olma ihtimaline karşı önlem alırsınız
Ozlemsvr Burcumom Benim kişin cıktı ama kırmızı kırmızı böyle tam lekece değil sivilcece kabarcik gibi.. Yaz doneminde hanileydim ama..
Cigdem1010 Gebeyim bende 21 haftaligim ya benim küçük küçük kabarcıklar çıkti yüzümde alerjik mi yoksa hamilelik mi bilmiyorum. Benim de akıntim falan olmadı çok sukur
Ozlemsvr Cigdem1010 sanmıyorum ya denk gelmiş olabilir. Herkesin cildi hamilelikte aynı kalacak diye bir şey yok. Çok rahatsız etmiyorsa önemseme..
Burcumom Ozlemsvr yaz döneminde hamile kaldım demişsiniz ama kışın çıktı demişsiniz anlamadım bir şey, genelde lekelenmeler yazın güneşten dolayı olur kırmızı değil kahverengi çil gibi olurlar sizinki islik svilce gibiymiş.
Kubracelik Gebeyim ne yazık ki oluyo 39.haftamdayım ve artık bariz belli etrafımdakilerden de baya duyuyorum
Ozlemsvr Burcumom bir arkadaş demiş te yazın hamile kalanlardada oluyor. Ben yazın hamile kaldım işte kışın çıktı lekeler. 35 haftaligim 😊