Sevvalxx fndd ya her şeye normal dedi ağrıyla ilgili ama ultrasonda suyun çok azaldığını söyledi o yüzden haftaya sezaryen ile doğum olacak
Redpepper Bende de aynısı var ve bu son haftalarda normalmiş, sancı gelip gitme şeklinde olunca doğum başlıyor demek o da kasığa belden baya vurup gidiyor zaten
KMerveK fndd 36+4 bende de dün geceden beri var acaba doğum yaklaştı mi diye düşündüm ama bugün kontrol de doktorum daha doğumluk bi belirtin yok dedi
KMerveK tugcexx12 valla bilmiyorum ki hepimizde olduğunu göre normal bisey tuvalete filan girince biraz rahatliyorum ben ama yine de karnım sertlestikce geliyor o hafif ağrı
fndd Benim geceleri geliyo o adet ağrısı sonra geri gidiyo ama normalmiş bu ağrılar doktor bebek büyüyo rahme baskı yapıyo dedi doğurana kadar çekeceğiz galiba. Benim o sancılarımdan sonra nişanım geldi 2 gün oldu ama hala doğum belirtim yok beklemedeyim