fndd 36 haftalığım ve dün akşamdan beri asla kesilmeyen kasık ağrım var sancı gibimi bilmiyorum ama sürekli ağrıyo böyle dakikada falan girmiyor
DogaMom fndd sancı gelip giden bir şey oluyor doğum anına yakın kesilmiyor diye biliyorum. Mutlaka doktorunuza sormalısınız haftanız da ileride
Mry2020 fndd ben de 36dayım sancı değil ama garip bir ağrı giriyor büyük tuvaletim varmış gibi anlamadım
KMerveK fndd 36+4 bende de dün geceden beri var acaba doğum yaklaştı mi diye düşündüm ama bugün kontrol de doktorum daha doğumluk bi belirtin yok dedi
fndd Esesta doğum sancısı kadar çok çıkmadı sancım bayram bitimi tekrar gideceğim açıklığıma bakmadı ultrasonda falan her şey normal çıktı bir sıkıntı yok son haftaların artık normal bu ağrılar dedi doktor
Sevvalxx Ben de 36.haftadayım ve aynı ağrı bende de var. Doğum sancısı olsa bi gelir gider ama bildiğin sızı şeklinde geçmeyen regl ağrısı. Yarın doktor randevumda ben de soracağım.
Ngny Bende 37. Haftama girdim bende de aynı ağrılar var regl gibi hiç geçmiyor hafif hafif ağrıyor. Muhtemelen bebek büyüdü çok baskı yapıyor ondandır.
Mry2020 fndd yok canım doktorumu değiştirmiştim şimdikinin numarası yok ağrım da dün ve bugün olmadı o şekilde sanırım kabızlıktan kaynaklıydı
Sevvalxx fndd ya her şeye normal dedi ağrıyla ilgili ama ultrasonda suyun çok azaldığını söyledi o yüzden haftaya sezaryen ile doğum olacak
fndd Mry2020 kız bebek mi? Genelde kız bebeklerde kasıkta ağrı olur diyolar son zamanlar ondwn kaynaklımı acaba
fndd Mry2020 Benimde kız bebek anneannem söyledi kız bebeklerde kasık ağrısı çok olue son haftalarda diye bilemedim alakası var mı