Blzlg hahaha doğru diyosun bende sürekli tuvalete taşınanlardandım 😅 ilk ay sarılık riski var diye sık sık uyandırdım 2 saate bırakmıyordum bilee. 25 gün 30 gün sonra falan 2 saate çıkardım emzirmeyi. Sonra tamamen bıraktım uyandırmayı kendi acıktıkca uyanmaya başladı beyfendi. Açlığa çok gelemiyor yine 2 3 saate bir uyanıyor 🫠 Normalde aşırı uykucuyumdur yani normal günde uyusam 10 saatten aşağı uyanmam asla hsjwjah ama annelik öyle bi delilik ki 1 saat uyusan bile yetiyormuş gibi oluyor çok saçma hahahah