AnayimBenAna_ valla süper bişeymiş. Öğlen 3te çıktım ameliyattan, akşam 8 gibi uyuşukluğum geçti ve o saatten beri asla ağrı kesici almadım, istemedim. İlk yürüyüşümü bile yaparken asla zorlanmadım, ayağa hemen kalktım ve gayet bol bol yürüdüm. Çok şükür Allah’ıma gerçekten bebekler gibi geçiyor şuan, Allah herkese böylesini nasip etsin inşallah ♥️