Imasleeper süt gelmeme, bebeğin emmemesi vb durumlarda pompayı, mamayı falan hastane karşılamalı her ihtimale karşı bu imkanları sunmalı yani o yüzden yük dedim yanlış anlamayın lütfen 🥲😅 korseyide hemen önermiyorlar rahim kendini yavaş yavaş toparladığı için birden o baskı hissiyatı ağır gelir o yüzden garibime gitti 🙃