Kızlar hastane çantası için hurç vs alacaktım ama gerek duymadım sonradan. Sizce koyduklarım yeterli mi? Bebek için 3 iç zıbın, 3 alt üst takım,2şer eldiven ve çorap, 1müslin battaniye, 8-10 tane bez,emzik ,biberon koydum. Kendim için 8-10tane depend ,3 emzirme sütyeni ,1 eşofman altı,1 gecelik , 1 rahat elbise ve göğüs pedi koydum. Başka ne koymam gerekiyor bunların hepsini anne bebek çantasına sığdırdım. Valiz vs taşımak istemiyorum. Sizce uygun mu? Başka ne almalıyım