Parinas Tutaste_ direkt kaldırdım sadece 1 2 gece uykusunda aradı zor daldı. Ama gece beslenmesi devam ediyordu Allah’tan emzirerek çözdük o sorunu. Sonra gece beslenmesini de kestim 2 yaşa kadar sadece gündüz emzirdim. Emziği ve gece beslenmesini bıraktıktan sonra geceden sabaha deliksiz uyumaya başladı zaten. 13 aydan sonra yani
yazbebisi_ Mavipatik ya ben de aldım ama sizin gibi yapacağım durumdan duruma ben de alışsın istemiyorum pek bence en iyisini yapmışsınız
Mavipatik yazbebisi_ ilk başta damaklı emzin vermiştim ona alışacak gibi hissettim tutması falan kolay çünkü ağızdanda kolay kolay düşmüyor sonra korkuttu o beni onu bıraktım. yuvarlak uçlu kauçuk emzik aldım wee babynin. Uykuya geçerken verince direkt ağzından düşüyor mesela aramıyor. Alışmasın derseniz öneririm yuvarlak uçlu. Hemde memeye daha cok benzedigi icin yapı olarak meme reddini önler 🌸 ilk 1 ay hic vermedim genelde önermiyorlar zaten meme reddi olmasın diye. 2. Ayda başladım suan iyiyiz olsada olur olmasada modundayız🫠🌸💓
sendekimsinnn Parinas bende de öyle oldu kesinlikle bişeyler tam farkına varmadan bıraktırmak gerekiyo bende 1.5 yaşındayken bıraktırdım oğluma doğru bi yöntemmi bilmiyoum ama uç kısmını çok hafif kestim ondan sonra kesinlikle almadı ilk 2-3 gün gece zorlandım ondan sonra unuttu ama şöyle bişeyde oldu sabahları geç uyanıyodu emziği bırakınca erken uyanmaya başladı
Parinas sendekimsinnn doğru bi yöntem. Emzirme danışmanları da bu şekilde öneriyor. Bende çok zorlasaydı isteseydi düşünüyordum ama gerek kalmadı. Erken bırakmakla da iyi yapmışsınız sonradan gerçekten zor oluyor çocuklar bağ kuruyor arada kendinden bi parça gibi
sendekimsinnn Parinas aynen bi arkadaşın oplu öyle oldu 2 yaşını geçmişti çocuk emzik kullanıyordu ne yaptılarsa bıraktıramadılar eni sonu bıraktı ama bi kardeşi doğdu onun emziğini bile emiyor bazen o kadar bağımlı yani
Gizem__67 Tutaste_ evet, ben alıstrmadım keşke alistrsaydim emzıksız uyutmak çok zor sureklı memede uyumak istiyor dısarı da bile
Tutaste_ Gizem__67 evet sosyal hayat kesınlıkle yok tatıle gitsen cocuk memede kucakta kac saat çekince uyanıyor cok zor
yazbebisi_ Mavipatik çok teşekkürler tecrübenizi paylaştığınız için, ben de öğrenmiştim ilk ay verilmediği 🥰 ben avent ultra air emziklerinden aldım 0-6 ay için olan, onlar da dediğiniz gibi olan uçlardan mı acaba?
Mavipatik yazbebisi_ rica ederimm 🥰 Şimdi baktım ucunun nasıl olduğuna. İkisinin ortası ne yuvarlakmış ne de damaklı 😄 Deneme yanılma olarak gidersiniz artık Zaten anlarsınız kullanmaya başlayınca 🥰
Miniboy nebakiyonkomikmi bazı cocuk seviyor bazı çocuk sevmiyor. Mesela ben hiç emzik biberon hiç birini kabul etmemişim ve uzun süre emzirmiş annem beni😀 emzik alırsa en azından aç değil ama huzursuz olduğu süreçlerde kısa kısa verdiğinde anlık rahatlatabildiğini söylüyorlar. Ben bebeğime 1 tane aldım bakalım sevip tutacak mı tutmayacak mı göreceğiz☺️
Miinniik nebakiyonkomikmi şart değil bıraktırmasi da zor oluyor diyorlar ama yolculukta ya da emziremedigin anda bence kolaylık olur. İlk bebeğime hangi emzigi verdiysem almadı bende pes ettim smdi hamileyim yine denerim herhlde ama bazen ne yaparsan yap tutmuyor bebeler inat :)