nebakiyonkomikmi bu bebekten bebeğe değişir normalde doktorlar hemşireler önermez ama oğlum 15 günlük iken hastanede yattık hemşireler bu böyle olmaz çok ağlıyor deyip emzige alistirmislardi oğlumu,benim için çok iyi olmuştu çünkü aşırı ağlayan bir bebeğim vardı,bizim için bıraktırma süreci de hiç zor olmadı 1 buçuk yaşındayken düşürdü kaybetti bir daha almadım oda emzik için aglamadi