segah06 bende 3 gün önce acil sezaryenle doğuma alındım. İlk doğumum ve hayatımda ilk ameliyatımda. Kulaktan dolma insanların çevremin yaşadıklarını biliyorum ama kendim hiç yaşamadığım için öncesinde kendimi hiç korkutmadım. Sadece amrliyathaneye girerken duygulandık eşimle o kadar. İğne vurulurken bile kimse tutmadı dur dediler durdum. Canım asla tatlı değil belki ondan belki anestezi doktorunun eli çok hafif ya da benim bebeğime kavuşma aşkım bilmiyorum o kadar rahattım ki başıma gelen hemşire bana sakinleştirici vurulduğunu sandı. Asla korkmayın tamam yaşadığınız bildiğiniz için öyle geliyor ama bu ikinci ilkiyle aynı olacak diye bir şey yok daha kolay geçer İnşaallah.