Merhaba, 2 sene önce kızımı sezeryan ile dünyaya getirdim. Fakat belden uyuşturulmanın sancısını unutamıyorum. Canı tatlı biri de değilim ama çok yandı canım. Doğumdan deli gibi korkuyorum ve tahmini 2-3 güne doğum yapacağım. Doktor cesaret iğnesi vereceğini söyledi. Doğum anında tansiyonum falan düşmüştü, kusmaya başlamıştım doğum anında. Yine öyle olacak diye korkuyorum