Sude_48
kızkardeşim başak ben de yayım o da benim rahatlığımdan ara ara şikayetçi olur :D ama o da her şeyi çok dert ediyo asjkhkfhsksf yani hayatımızı çok ciddi sarsmayacaksa bişeyleri çok da takmaya gerek yok ya kafayı da yesen her şey olacağına varıyor başaklara biraz salmalarını tavsiye ediyorum :D :D :D
Biz de takmıyor gibi görünürüz ama çok da güzel hayatımızı yoluna koyarız ben mesela bir başaktan daha düzenli bir oğlaktan daha disiplinliyimdir :D ama bunu çok dillendirip dert etmem dışarıdan savruk düşüncesiz görünürüm insanlar şaşırıyor bazen :D lkdjklxjvkxjkx