elifavci Bulutlarda aaa biz de öyleyiz ben yay kocam kova beynini cidden farklı kullanıyor ama mantıklı konuşuyor o hep sinirli olan ve asla haksız olmayan taraf bende ne derse kıraraa ederse umursamayan taraf oluyorum ve çok güzel anlaşıyoruz bu yönüm sayesinde
Havva-Saribas Ben boğa eşim yay çok iyi anlaşıyoruz çok şükür rabbim hepimizin evine huzur saglık mutluluk versin inşallah
Kitapkolik660_ Bulutlarda ben balığım aşırı duygusalım sezgilerim çok güçlü eşim koç çok inatçı ve herşeyi ben bilirim havasında
Sude_48 Ben başak eşim yay. Yaylar biraz rahat oluyor o çok sinir bozucu 😅 ben ise takıntılı biriyim. Yaylar daha çok an odaklı, en azından bu yönden beni dengeliyor diyelim. Ama ben onu bazen bunaltabiliyorum. Başak burcu olmak zor…
mucizebebegimmm Sude_48 bizde de ben başak eşim yay. Valla başak olarak kendimizi biliyoruz iyi ki 😂😂
Eekeayse Sude_48 kızkardeşim başak ben de yayım o da benim rahatlığımdan ara ara şikayetçi olur :D ama o da her şeyi çok dert ediyo asjkhkfhsksf yani hayatımızı çok ciddi sarsmayacaksa bişeyleri çok da takmaya gerek yok ya kafayı da yesen her şey olacağına varıyor başaklara biraz salmalarını tavsiye ediyorum :D :D :D Biz de takmıyor gibi görünürüz ama çok da güzel hayatımızı yoluna koyarız ben mesela bir başaktan daha düzenli bir oğlaktan daha disiplinliyimdir :D ama bunu çok dillendirip dert etmem dışarıdan savruk düşüncesiz görünürüm insanlar şaşırıyor bazen :D lkdjklxjvkxjkx
Mariam2 Nrslbkc ikizler canm daha üstü çıkar 🤣🤣🤣🤣🤣 o ateş bende hava burç o yüzden onun yaptığı 10 katı yaparım peseder
SltnYldrm Zeynepserra10 aslında anlaşıyoruz ama ikimizde baskın karakter olduğumuz icin burun buruna geliyoz bazen 😁
damllla Bulutlarda ben terazi eşim kova. Ama benim eşim tepki vermiyor her şeye haklısın diyor :))) bazen ben konuşuyorum dinlemiyor. Tartışmaya girmiyor düşüncelerini söylemiyor kapalı bir kutu. Ama ben onu öyle sevdim. O yüzden anlaşabiliyoruz sanırım 😁 bebeğim oğlak olacak inşallah bakalım nasıl bir uyum yakalacayacağız
Qweasd Bulutlarda bende yayım ve evlenesiye kadarmış o bitmeyen enerji diyorum başka bişey demiyorum🤣🤣🤣 eşim balık ama pek balık gibi değil, yükseleni kova bence kovayı daha çok yansıtıyor. (Tam bir odun romantizm diye bişey asla yok😁😁😁😁)
mucizebebegimmm Bulutlarda ben başak eşim yay. En en en zorla anlaşan iki burç birbirimizi bulduk 😂 ama yayın enerjisine maşallah 🧿 gerçekten insan neşeyle hayat yaşamak isterse yay burcuyla evlenmeli diyorum şahsen 😂 şikayetim çok olsa da yay burcuyla ilgili iyi ki demekten de kendimi alamıyorum 😂
Btl_akkurr Bulutlarda canım aynı ben eşim kova ben yay gerçekten de başka bir burçla olmazdı diye tahmin ediyorum eşimde de aynı birebir huylar var asla kabullenmez o yetmezmiş gibi kendini her zaman haklı görür dediğime geliceksin der her zaman 😂😅
SalihaHakanetin Drusnm2 ayy bu biz ikimizde ikizler oğlum oğlak kzıım olacak oda ya aslan ya başak olacak bakalım
Sibelipekf Bulutlarda kızımda kova burcu hangi özellikleri var şuan da aşırı dediğim dedik.14 aylık fakat huyu değişir diye umut ediyorum
Bulutlarda Sibelipekf ayy yok onlar hep haklı olacak maalesef 🥲🥲Ama ailelerine düşkün oluyorlar İnşallah benimkide kova ya da oğlak olacak bakalım ❤️
Talentedmom Bulutlarda ben oğlak eşim ikizler çok zıtız ama aynı olsak anlaşamazdık mutlaka ortak nokta buluruz💖