Juniorr EsoMom_ 19+3 erkek ams yine de ayrıntılı ultrasonda netleştirmek istiyorum sizin belli oldu mu
EsoMom_ 1Kubra_ 12. Haftada tahminde bulunmuştu bize kıza benziyor ama 16. Haftada net belli olur demişti doktorum bana size tahminde bulunmusmuydu :)
Emiisko 13+3 Gunlukten merhabalar Merhabalar 😀❤️ cinsiyet hala beli degil aralik 5 dogum gorunuyo mide bulantisi kusma dan bas kaldiramiyoz ilerlemeye calisiyoz canim senin nasil bakalim ❤️
EsoMom_ Emiisko biz genelde ilaç içerken bu durjmları yaşıyoruz berbat bi surum gerçekten 😀😀😀😀😀 14+1 iz ama işte bizi de belli değil skxkskzkxxj
ZEHRaakkoyun Emiisko ya ben 11 haftalığım ne bi kusma ne bişe 2 oğlum var 1 nci oğlumda sabahları öğlene kadar kusuyordum 2 de son 2 ay kala kusmaya başladım bu hamilelğimdr sanki hamile değilim sadece belim ağrıyor oda bende hep vardı acaba cinsiyet farkı var mıdır
1Kubra_ EsoMom_ ilk erkeğe benziyor dedi sonra kıza dedi sonra erkeğe sonra kıza her gittiğimde böyle yaptı 🤣
Juniorr EsoMom_ sağlıkla doğsun minik. Aslında bizimki gösterdi ama yinede ayrıntılı ultrasonda kesinleştirmek istiyorum
melikegkbltt__ Birazdan 14+2 olacağız ama henüz cinsiyetimizi bilmiyoruz bayramdan sonra inşallah 🤗🌸🩷
melikegkbltt__ EsoMom_ ayyyy eveeeeeettt cinsiyeti çok merak ediyoruuum haberleşelim mutlaka öğrenince 🥹🥹🥹🥹🩷🌸