Zehra_nergis umutluanne7 yarın 37+2 oluyoruz galiba doğacağımız gün belli olacak çok heyecanlıyım ve aşırı korkuyorum
Ekinci2772 Yarın bende gidecem kızlar adet 5 gün geçiyor adetten bir gün sonra 201 beta ile öğrendim kese için falan daha o kadar yükselmiştir degilmi
Busra2013 umutluanne7 bizde 22+5 olcaz yarin😂bakalim durum ne tansiyon aletiyle karsilascm yine onun korkusundan bebegi girme heycanim olmuo🥺