GirlandBoy_Mom umutluanne7 yarın değil ama salı günü görüş günümüz en son 15 haftalıkken özele gitmiştim şimdi 33+2 yim renkli göreceğim ayrı bi heyacan 😍siz kaç haftalıksınız
bilgemomy umutluanne7 nasıl geçti bakalım :))) bizim bayramdan sonra detaylı görüşe 1 ay var onun haricinde detaylıya çok heyecanlıyım ama 😬😬
Busra2013 umutluanne7 bizde 22+5 olcaz yarin😂bakalim durum ne tansiyon aletiyle karsilascm yine onun korkusundan bebegi girme heycanim olmuo🥺