Kızlar 35 +2 yım bebeğim çok hıçkırıyor gün içersinde çok oluyor ama ozlellikle sabahları hıçkırıkla uyandırıyor resmen ya hıçkırıklari hissettikce bebeğime kavuşmak için daha çok sabırsızlanıyorum sizlerde doğsa da bı yesem bu bebişi diyormusunuz o hickirdikca ağlamam geliyor bazen 🥰🥰ay yine duygulandım