Busraktnc Ben de Çarşamba sabahı oldum, aynı durumu yaşadım. Gün içinde hiçbirşey yoktu gece bir başladı ağrısı ertesi gün kolumu hiç kullanamadım. Dediğin gibi giyinip soyunurken bile eşim yardımcı oldu, hareket ettirdiler ağrı arttı. Cumaya biraz hafifledi, dün iyice azaldı ve bugün tamamen geçti diyebilirim. Hemşire ağrırsa buz uygularsın, çok çok ağrırsa da hafif bir ağrı kesici içersin dedi ama hiçbirini yapmadım geçti çok şükür.