Zumra144 Merhaba kızlar. Bu aralar sürekli ayva yiyorum bebeğin gamzeli ve güzel olacağını söylüyorlar. Aslı var mı acaba. Çünkü artık zorlanarak yiyorum.
bulutunannesi33 Zumra144 banada babam zorla yedırıyo bı dılımde olda her gormeye 😂 bebegn guzellıgınden degıl de hamıleye ck faydası varmıs
Oznr Zumra144 ben ilk haftalar cok cnm istemişti yesim tabi oğlumun bi tabe gamzesi var tabiki inanmiyorum o ayri bana cekmis sadece 😁
Hbsanneoluyo Zumra144 kendini zorlayarak niye yiyosunki cnm abartma a gerek yok o niyetle Bi defa da yesen aynı durmadan da yesen aynı olur😅
Caglaaa Zumra144 annemde de gamze var bende de gamze var hamileliğimde pek ayva yiyemedim maksimum 1-2 dilim belki kızımda da gamze var
Duygu_k Zumra144 kızım 53 günlük oldu evet çok güzel maşallahı var 🧿😍 ama henüz yanaklardan gamzesi var mı belli belirsiz emin olamıyoruz hiçbirimiz 😂
bulutunannesi33 Zumra144 bu srada cekırdeklerı atmayın brktırın allah gerek etmesın ama gogus yarasına bıre bır