Ben-Hurem-Sultan prensesinannesii1 3 senedir ara ara bizde o şekilde korunduk. Hiç bişey olmadı. Taa ki bebek istediğimiz zaman bıraktık. Onda da oldu zaten.
prensesinannesii1 ddefnos yaaa bende işte adetim bittikten sonra ki gün geri çekilmeli oldu yumurtlama günümde değildi
cereNehir_02 prensesinannesii1 ilk hamileliğim 4 ay korunmasız ilişkiden sonra tuttu bu hamileliğim ilk denemede 🥹
prensesinannesii1 cereNehir_02 evet işte 🤭pda nasıl oluyo anlamadım bende ondan korktum acaba mı dedim genelde ikinci hemen tutuyormuş
Arazynp prensesinannesii1 3 bucuk yıl geri çekilme ile korundum hamile kalmadım. İkinci çocuğu istediğim ay hamile kaldım. Yani bende bir kaza olmadı ama bu kaza olmaz anlamına gelmiyor.
prensesinannesii1 Arazynp çok haklısın bu ayı bi atlatırsam iyi olacak regl olursam en azından diğer aylar daha dikkatli oluruz
Arazynp prensesinannesii1 adet kanını arttiriyor ben 7-8 gün oluyorum. Kansızlık da var doktor bana önermedi. Annem 20 yıldır spiral kullanıyordu. Spiralden kaynaklı rahim kalınlaşması olmuş rahmindeki parçalar için kurtaj oldu.
prensesinannesii1 Ebebeg ya nasıl oluyo aklım almıyo belirtilerinşz neydi peki hamilelik ve ne zaman test yaptınız