34+6 olduk biz de yerimden kalkarken bazen zorlanıyorum ama idare ediyorum çok da ağırlaşmadım ama geceleri uyuyamıyorum hem kafam çok dolu hem nefes almakta zorlanıyorum normal hayatımda hep sırt üstü uyumaya alışıktım şimdi geceleri her uyandığımda sırt üstü yatmış oluyorum biraz da o yüzden nefezsiz kalıp uyanıyorum hemen sağa ya da sola dönüyorum bizim bebişin kafası 3 hafta önden gidiyor o yüzden 37de doğurmak istiyorum kolay olsun diye nasip tabi de bakalım az vakit kaldıı