Aycann_ 36+2 uykusuzluk ve artık yürüyemiyorum sezaryen olucam inşallah allah hepimize saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin
babyloving Ceren1996 34+3 oldum sanki göbeğimden çıt sesi geldi iki kere eşimde duydu böyle olan var mı eklem sesi diyolar ama 🥹
Derinshee babyloving evett eklem sesleri bizde de oluyor çıt çıt 🥹hiç korkma hareketli bebişler öyle oluyorr
Derinshee 35+6 olduk kızlar yarında 36 olucaz inşallah aşırı doğum korkusu sardı zaten erken doğum riskim var hareket etmekte aşırı zorlanıyorum odadan odaya geçmek bile zulüm oldu allah yardımcımız olsun hepimizin🥹🫠🫶🏻
Nesy Ceren1996 34+1 göbeğim ağrıyor ya benim rahmimde varis de var zor geçiyor hamileliğim inanılmaz kuyruk şokumu ağrım var :((