Krdlnfrkn bende sen şekilde bikac ay önce farkettim 4-5 tane siğil olduğunu. Doktora gittim hpv virüsü oluyormuş o. Şuanda bi işlem yapmadı doğumdan sonra smear testi alınacak . Bi tane asit verdi siğillere sürüyorum biraz yakıyor ama kurutup döktü siğilleri. Ama normal doğumda bebeğe geçme ihtimali varmış bebek onu yutup ses tellerine zarar veriyormuş .haftaya alttan muayene edip iç tarafta var mı diye bakacak varsa büyük ihtimalle sezeryan olacağım