Hatice_11 Duygu027 regl a 5 gün kala açık pembe akıntım oldu ertesi gün kahve rengiye çevirdi. Bu gün olmam gerekiyordu hala olmadım . Hala kahve rengi lekem geliyor . 4 5 gün geçsin olmazsam kan vereceğim bende direk .
Es_momy Hiranur_2180 canım sanırım 40 . Doktor ağzından bini nasıl kaçırdı anlamadım burada çoğu kişi 40 tir dedi çünkü
Es_momy Mariam2 dün geldi sadece bugün yok benim gece kan verdim sonuç 40 doktor gebelik var ama düzenli artışa bakmamız lazım dedi 1 hafta sonra kadın doğuma git hem ultrasonda gözükür hemde kaç hafta öğrenirse kanla uğraşmayım dersen dedi
Es_momy Mariam2 lekelenmen nasıl benim ahşap kahverengi rengindeydi. Doktor tutunma kanaması dedi . Regl olsa direk kırmızı gelirdi ve benimki asla kesilmezdi pıhtı pıhtı gelir regl kanamam . Sudan kasıklarıma ara ara ağrı giriyor
Duygu027 Hatice_11 inşallah hayırlısı ile bir bebiş nasip olur inşallah size bende bir çok kez böyle üzüldüm. Tam ümidi kestim hamile kaldım
Hatice_11 Duygu027 amin kuzum inşallah çok istiyoruz Rabbim gonkumuze göre verir inşallah 🌸 Hayırlı bayramlar bu arada 🍬🤗